Trochę historii ….Dlaczego zostałam psychoterapeutą?

Moja przygoda z psychoterapią rozpoczęła się w 2000 roku. Zaczęłam wtedy pracować jako wychowawca socjoterapeutka w Młodzieżowym Ośrodku Socjoterapii nr 1 SOS.

Szybko zobaczyłam, że nie dam rady pomóc młodzieży bez pomocy ich rodzinie. Stąd podjęcie szkolenia psychoterapii w nurcie systemowym .

Lubię porównywać moją przygodę z psychoterapią do podróży. Jest to podróż niezwykła, którą odbywam z różnymi ludźmi, pacjentami, stażystami,  różnymi psychoterapeutami: superwizorami, współpracownikami, przyjaciółmi , siostrami Sacre Coeur, znajomymi z konferencji, warsztatów.

Całkiem niezła gromadka. Każdy jest inny i ja trochę inna z nimi.

Jednymi widzę raz czy dwa razy w roku, innych raz czy dwa razy w tygodniu przez kilka lat.

Jest coś, co ich łączy – niepowtarzalność osoby, spotkania, relacji i moje w tym zadziwienie .

nad człowiekiem, towarzyszem podróży i nad sobą.

Dodaj komentarz

Filed under Uncategorized

Możliwość komentowania jest wyłączona.